فوتبالي ورزشي فوتبالي ورزشي .

فوتبالي ورزشي

تنها روش هاي قرار دادن توپ از طريق دروازه

برنامه تغذيه فوتبال

 تنها روش هاي قرار دادن توپ از طريق دروازه هستند كه به تيم ضربه زننده امتياز مي دهد. اگر توپ از پشت دروازه به بيرون پرتاب شود يا از روي دروازه به بيرون پرتاب شود هيچ امتيازي به دست نمي آيد (به استثناي مورد اخير ، در فوتبال داخل سالن آمريكا ، جايي كه برخي از ليگ ها يك امتياز واحد اعطا مي كنند).

در هر دو ورزش ، ساختار دروازه شامل يك تير افقي معلق 10 فوت (3.0 متر) از زمين و تيرك هاي دروازه (در اصطلاح عاميانه به عنوان "راست" ناميده مي شود) 18 فوت 6 اينچ (5.64 متر) از هم فاصله دارند و حداقل 35 فوت (11) امتداد دارند. م) بالاي نوار عرضي. در سطوح پايين بازي ، دروازه ها ممكن است بيشتر از هم قرار بگيرند و/يا تا بالاي تير افقي گسترش نيابند. به عنوان مثال ، در فوتبال دبيرستاني پست ها 23 فوت 4 اينچ (7.11 متر) از هم فاصله دارند. قوانين NFL و CFL حكم مي كنند كه يك نوار به بالاي هر پست دروازه وصل شود. اهداف بر روي زمين متمركز است ، اما روي خطوط مختلف: در فوتبال آمريكا ، آنها روي "خط پايان" (در انتهاي منطقه انتهايي) و در فوتبال كانادا ، روي "خط دروازه" (ابتداي منطقه انتهايي) قرار دارند. به ممكن است يك تور جمع شونده در پشت دروازه ، بسيار فراتر از زمين بازي قرار داده شود تا از ورود توپ به مناطق تماشاچي جلوگيري شود.

تا اواسط دهه 1960 ، تيرهاي دروازه از نظر طراحي شبيه به پست هاي راگبي بودند ، در حالي كه نوار عرضي و راست به وسيله ايستاده هايي كه مستقيماً در زير قائمه ها (به شكل حرف "H") نصب شده بود ، پشتيباني مي شد. يك طرح انتقالي از آن زمان مجموعه دوقلوها را حفظ كرد اما آنها را در پشت نوار عرضي قرار داد.


برچسب: برنامه تغذيه فوتبال،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۹:۵۲ توسط:راتا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :