فوتبالي ورزشي فوتبالي ورزشي .

فوتبالي ورزشي

شغل و مرگ ترينگ

برنامه تغذيه فوتبال

ترينگ تا سال 1868 يا 1869 به عنوان استاد در اوپينگهام ادامه داد اما در سال 1864، به دنبال اختلاف با برادرش ادوارد، او و همسرش ديگر در مدرسه زندگي نكردند، به جاي اقامت در مدرسه. در خانه شانتري در برادفورد-آن-آون. در ژانويه 1866، Thring كاپيتان باشگاه فوتبال برادفورد در يك مسابقه در برابر رقباي محلي Trowbridge بود.

از 1870 تا 1874، Thring دوباره به عنوان سرپرست در Alford خدمت كرد. از سال 1875 تا 1891، او به عنوان كشيش در اتحاديه برادفورد (يك كارگاه براي فقرا در برادفورد-آن ايون) خدمت كرد. او متعاقباً به همل همپستد، و سپس به دانمو، اسكس براي دهه آخر زندگي خود نقل مكان كرد. او در سال 1909 در آنجا درگذشت. از او بيوه اش ليديا، پنج پسر و سه دختر به يادگار ماند. يكي از پسران او چارلز ترينگ بازيكن كريكت بود.
آثار
جي سي تي (1862). قوانين فوتبال: بازي زمستاني. براي استفاده از مدارس تجديد نظر شده است. اپينگهام: زالزالك.
جي سي تي (1863). بازي زمستاني يا قوانين فوتبال كه قوانين كميته دانشگاه كمبريج و انجمن لندن به آن اضافه شده است. اپينگهام: زالزالك.

اتحاديه فوتبال
اين متن درباره اتحاديه فوتبال انگليس است.
اتحاديه فوتبال (همچنين به عنوان FA شناخته مي شود) بدنه حاكم بر فدراسيون فوتبال در انگلستان و وابستگي هاي تاج و تخت جرسي، گرنزي و جزيره من است. اين انجمن كه در سال 1863 تشكيل شد، قديمي ترين انجمن فوتبال در جهان است و مسئوليت نظارت بر تمام جنبه هاي بازي آماتور و حرفه اي در قلمرو خود را بر عهده دارد.

اتحاديه فوتبال تمامي مسابقات فوتبال رقابتي را در حيطه وظايف خود در سطح ملي و به طور غيرمستقيم در سطح محلي از طريق اتحاديه هاي فوتبال شهرستان تسهيل مي كند. مسابقات متعددي را برگزار مي كند كه معروف ترين آنها جام حذفي است. همچنين مسئوليت انتصاب مديريت تيم هاي ملي فوتبال مردان، زنان و جوانان را بر عهده دارد.

فدراسيون فوتبال يكي از اعضاي يوفا و فيفا است و داراي كرسي دائمي در هيئت بين‌المللي فوتبال (IFAB) است كه مسئول قوانين بازي است. به عنوان اولين انجمن فوتبال از نام ملي «انگليسي» در عنوان خود استفاده نمي كند. فدراسيون فوتبال در استاديوم ومبلي لندن مستقر است. FA يكي از اعضاي انجمن المپيك بريتانيا است، به اين معني كه FA كنترل تيم فوتبال المپيك مردان و زنان بريتانياي كبير را دارد.

تمامي تيم هاي فوتبال حرفه اي انگلستان عضو اتحاديه فوتبال هستند. اگرچه عمليات روزانه ليگ برتر را اجرا نمي كند، اما بر انتصاب رئيس و مدير اجرايي ليگ و هر گونه تغيير در قوانين ليگ داراي حق وتو است. ليگ فوتبال انگليس، متشكل از سه بخش كاملا حرفه اي زير ليگ برتر، مستقل است و مشمول تحريم هاي اتحاديه فوتبال انگليس است.



برچسب: برنامه تغذيه فوتبال،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۵۳:۲۴ توسط:راتا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :