فوتبالي ورزشي فوتبالي ورزشي .

فوتبالي ورزشي

فدراسيون فوتبال اسكاتلند

برنامه تغذيه فوتبال

فدراسيون فوتبال اسكاتلند ممنوعيت حرفه اي خود را در سال 1893 لغو كرد و 560 بازيكن به عنوان حرفه اي ثبت شدند.

تيم هاي اوليه زنان انگليسي ، مانند ديك ، خانم هاي كر از پرستون ، آنقدر محبوب بودند كه مسابقات آنها براي خيريه ها پول جمع آوري كرد. اولين مسابقه ثبت شده فوتبال زنان ، در 23 مارس 1895 ، در انگلستان بين يك تيم شمالي و جنوبي برگزار شد. مسابقات جمع آوري كمك مالي علي رغم اعتراضات ادامه يافت. حداكثر دستمزد براي بازيكنان در نظر گرفته شد ، بازيكنان اين امر را به چالش كشيدند و در سال 1909 به اعتصاب نزديك شدند ، اما پنجاه سال ديگر نبود تا حداكثر دستمزد لغو شود. در سال 1921 ، بازي زنان در زمين ليگ FA ممنوع شد. در تاريخ FA آمده است كه اين ممنوعيت "بازي را به طور م destroyedثر" در 40 سال آينده در انگلستان نابود كرد. هاكوآ وين احتمالاً اولين باشگاهي غير بريتانيايي بود كه در طول دهه 1920 به بازيكنان خود پول پرداخت كرد [نياز به نقل قول].

در سال 1934 باشگاه سوئدي مالمو FF پس از اينكه مشخص شد آنها به بازيكنان خود دستمزد مي دهند از ليگ برتر حذف شد ، چيزي كه در آن زمان در فوتبال سوئد مجاز نبود.
فوتبال زمان جنگ
مقالات اصلي: فوتبال اتحاديه در طول جنگ جهاني اول و فوتبال اتحاديه در طول جنگ جهاني دوم

بين سالهاي 1915 تا 1919 فوتبال اتحاديه در انگلستان تعليق شد. بسياري از فوتباليست ها براي جنگ در جنگ ثبت نام كردند و در نتيجه بسياري از تيم ها از بين رفتند و به جاي آنها بازيكنان مهمان را به ميدان آوردند. ليگ فوتبال و جام حذفي متوقف شد و به جاي آنها مسابقات ليگ منطقه اي ايجاد شد. حضور در اين مسابقات در سوابق رسمي بازيكنان محاسبه نمي شود.


برچسب: برنامه تغذيه فوتبال،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۰۶:۰۴ توسط:راتا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :