فوتبالي ورزشي فوتبالي ورزشي .

فوتبالي ورزشي

اولين رقابت هاي ليگ

برنامه تغذيه فوتبال

در سال 1889 با ورود به ليگ ميدلند به اولين رقابت هاي ليگ خود پيوستند، اما تنها پس از يك فصل زماني كه در انتهاي جدول قرار گرفتند، آنجا را ترك كردند. آنها همچنين اعضاي اصلي ليگ يوركشاير در سال 1898 بودند، اما دوباره فقط يك فصل را در اين رقابت سپري كردند.

پس از شروع قرن، شفيلد عمدتاً در ليگ هاي محلي رقابت مي كرد. در سال‌هاي ۱۹۲۵–۱۹۲۶ آنها در ليگ انجمن شفيلد شركت مي‌كردند.
پله اسطوره برزيلي (سمت چپ) در شفيلد در نوامبر 2007، به مناسبت صد و پنجاهمين سالگرد تاسيس قديمي ترين باشگاه فوتبال جهان، شفيلد اف سي.

پنجاه سال پس از ترك مسابقات، باشگاه در سال 1949 دوباره به ليگ يوركشاير ملحق شد. سه سال بعد آنها به دسته يك صعود كردند، اما در سال 1954 به دسته دو سقوط كردند. آنها در اولين باري كه قبلاً درخواست كردند به ليگ برتر بازگشتند. در سال 1957 وارد صدمين سالگرد خود شدند. جشن‌ها شامل بازي‌هايي با تيم انگلستان B در هيلزبورو و تيم آماتور كوئينز پارك اف سي بود. در برامال لين.

در سال 1961، شفيلد دوباره به دسته دو سقوط كرد، تنها در سال 1967 دوباره به ليگ برتر بازگشت، و سپس فقط براي يك فصل ديگر قبل از سقوط ديگر. سه سال بعد، در سال 1970، آنها دوباره به دسته سه كه به تازگي تشكيل شده بود، سقوط كردند. باشگاه شش فصل را در بخش زيرزميني ليگ يوركشاير سپري كرد و در سال 1974 در رده دهم قرار گرفت. آنها در نهايت در سال 1976 با بازگشت به دسته دو شروع به تغيير ثروت خود كردند و يك سال بعد به عنوان قهرمانان دسته دو تاج گرفتند تا دوباره به آن بازگردند. بخش يك. در همان فصل، شفيلد به فينال FA Vase تازه تاسيس رسيد. در ورزشگاه ومبلي، آنها با بيلريكاي تاون 1-1 مساوي كردند، قبل از اينكه در بازي تكراري در سيتي گراوند در ناتينگهام، 1-2 شكست بخورند.

هنگامي كه ليگ يوركشاير با ليگ ميدلند ادغام شد و ليگ شرق شهرستان هاي شمالي (NCEL) را در سال 1981 تشكيل داد، شفيلد در بخش يك جنوب رقابت جديد قرار گرفت. آنها قبل از بازسازي ليگ به مدت سه فصل در اين بخش ماندند و باشگاه به بخش تازه تاسيس يك تقسيم شد. در سال 1989 آنها عنوان دسته يك را به دست آوردند، اما يك سال بعد به دليل نداشتن نورافكن، دوباره سقوط كردند.


برچسب: برنامه تغذيه فوتبال،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ دى ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۰۸:۰۷ توسط:راتا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :