فوتبالي ورزشي فوتبالي ورزشي .

فوتبالي ورزشي

ليگ برتر انگلستان

برنامه تغذيه فوتبال

در سطح حرفه اي ، اكثر مسابقات فقط چند گل به ثمر مي رسانند. به عنوان مثال ، فصل 2005-2006 ليگ برتر انگلستان به طور متوسط ​​2.48 گل در هر مسابقه به ثمر رساند. قوانين بازي هيچ موقعيت بازيكني به غير از دروازه بان را مشخص نمي كند، اما تعدادي از نقش هاي تخصصي تكامل يافته است. به طور كلي ، اين سه گروه اصلي را شامل مي شود: مهاجمان يا مهاجمان كه وظيفه اصلي آنها گلزني است. مدافعاني كه تخصص آنها جلوگيري از گلزني حريفان است. و هافبك هايي كه حريف را محروم كرده و مالكيت توپ را در اختيار دارند تا آن را به مهاجمان تيم خود منتقل كنند. از بازيكنان اين پست ها به عنوان بازيكنان خارج از زمين ياد مي شود تا آنها را از دروازه بان متمايز كند.

اين موقعيت ها با توجه به مساحت زميني كه بازيكن بيشترين زمان را در آن سپري مي كند ، تقسيم بندي مي شوند. به عنوان مثال ، مدافعان مركزي و هافبك هاي چپ و راست وجود دارند. ده بازيكن خارج از زمين ممكن است در هر تركيبي مرتب شوند. تعداد بازيكنان در هر پست ، سبك بازي تيم را تعيين مي كند. مهاجمان بيشتر و مدافعان كمتر يك بازي تهاجمي و تهاجمي تر ايجاد مي كنند ، در حالي كه عكس معكوس سبك دفاعي كندتر و دفاعي تري ايجاد مي كند. در حالي كه بازيكنان معمولاً بيشتر بازي را در يك موقعيت خاص مي گذرانند ، محدوديت هاي كمي در حركت بازيكنان وجود دارد و بازيكنان مي توانند در هر زمان موقعيت خود را تغيير دهند. چيدمان بازيكنان يك تيم به عنوان يك تركيب شناخته مي شود. تعريف تشكيلات و تاكتيك هاي تيم معمولاً از اختيارات مدير تيم است.
قوانين
"قوانين فوتبال" به اينجا تغيير مسير مي دهد. براي قوانين ديگر بازي هاي فوتبال ، فوتبال را ببينيد.
مقاله اصلي: قوانين بازي (فوتبال اتحاديه)

در قوانين رسمي بازي 17 قانون وجود دارد كه هر كدام شامل مجموعه اي از مقررات و دستورالعمل ها است. قوانين يكسان براي اعمال در تمام سطوح فوتبال طراحي شده است ، اگرچه تغييرات خاصي براي گروه هايي مانند نوجوانان ، سالمندان ، زنان و افراد داراي معلوليت جسماني مجاز است. قوانين اغلب به صورت وسيع تنظيم شده اند كه بسته به ماهيت بازي ، انعطاف پذيري در كاربرد آنها را ممكن مي سازد. قوانين بازي توسط فيفا منتشر مي شود ، اما توسط هيئت بين المللي فدراسيون فوتبال (IFAB) حفظ مي شود. علاوه بر هفده قانون ، تصميمات متعدد IFAB و ساير دستورالعمل ها به تنظيم فوتبال كمك مي كند.


برچسب: برنامه تغذيه فوتبال،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۱۱:۵۸ توسط:راتا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :