فوتبالي ورزشي فوتبالي ورزشي .

فوتبالي ورزشي

فوتبال اتحاديه

 برنامه تغذيه فوتبال


اگر هر دو طرف در زمان مقرر (90 دقيقه) تعداد مساوي گل به ثمر رسانده باشند ، بازي معمولاً مساوي محسوب مي شود. در بازيهاي حذفي ، كه بايد برنده اي براي صعود به مرحله بعدي مسابقات مشخص شود ، دو دوره وقت اضافي انجام مي شود. اگر نتيجه حتي پس از اين زمان باقي بماند ، مسابقه از نظر فني يك تساوي باقي مي ماند. با اين حال ، يك ضربات پنالتي (كه به طور رسمي "ضربه از روي نقطه پنالتي" ناميده مي شود) براي تعيين اينكه كدام تيم به مرحله بعدي مسابقات صعود مي كند استفاده مي شود. تيمي كه در ضربات برنده پيروز شود برنده مسابقه است. در مسابقات كم اهميت ، ممكن است وقت اضافي حذف شود و بازي بعد از 90 دقيقه تساوي مستقيما به ضربات پنالتي برسد.

در برخي رقابتها ، مانند جام حذفي ، از سيستم تكراري استفاده مي شود كه در آن بازي تساوي در زمين بازي خارج از خانه در بازي اول تكرار مي شود. اگرچه اين يك تاي بريك پركاربرد بود ، اما پس از تكرارهاي بيش از حد باعث ايجاد مسائل سازماني و عملي شد.

در بازيهاي دو بازي خانگي و خارج از خانه كه بايد در پايان بازي برگشت يك برنده مشخص شود ، اگر گلهاي مجموع تيمها در دو دور يكسان باشد ، ممكن است از قوانين گلهاي خارج از خانه استفاده شود. اين قانون به هر تيمي كه در بازي خارج از خانه خود گلزني بيشتري داشته باشد پيروز مي شود. به طور معمول مي توان از قانون براي جلوگيري از وقت اضافي و پس از وقت اضافي براي جلوگيري از ضربات پنالتي استفاده كرد. همه رقابتهاي باشگاهي يوفا (اروپا) تا سال 2021 از گلهاي خارج از خانه استفاده مي كردند. در مقابل ، مسابقات CONMEBOL (آمريكاي جنوبي) تا سال 2005 از اين قانون استفاده نمي كرد. Major League Soccer ، ليگ Tier One در ايالات متحده و كانادا ، قانون گلهاي خارج از خانه را تا سال 2014 تصويب نكرد.


برچسب: برنامه تغذيه فوتبال،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۴۷:۱۰ توسط:راتا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :