فوتبالي ورزشي فوتبالي ورزشي .

فوتبالي ورزشي

موتور سواري و ليگ راگبي

برنامه تغذيه فوتبال

موتور سواري

تساوي در مسابقات اتومبيلراني تقريباً هرگز رخ نمي دهد. تقريباً همه اتومبيل هاي مسابقه اي و موتور سيكلت ها داراي فرستنده هاي الكترونيكي هستند كه اطلاعات دقيق زمان را تا هزارم ثانيه منتقل مي كنند. با اين حال ، يك دوربين عكاسي در خط پايان استفاده مي شود و اگر دو وسيله نقليه با هم از خط عبور كنند ، ممكن است موقعيت كراوات اعلام شود. Firecracker 400 1974 تنها مورد در تاريخ مدرن NASCAR است كه در آن يك تساوي در موقعيتي رخ داده است. كال ياربورو و بادي بيكر پس از 160 دور در رده سوم قرار گرفتند. در مسابقات گرندپري فرمول يك ايالات متحده در سال 2002 ، مايكل شوماخر از فراري سعي كرد با هم تيمي خود روبنس باريچلو داغ داغي را انجام دهد اما موفق نشد و 0.011 ثانيه از باريچلو عقب ماند. مقررات ورزشي F1 مقرر مي كند كه در صورت داغ شدن در مسابقه ، امتيازات و جوايز به هم اضافه مي شود و به طور مساوي بين رانندگان مساوي تقسيم مي شود.

در مسابقات موتورسواري گرندپري ، حرارتهاي گرم از دورترين دورها به عنوان يك معيار شكستن جلوگيري مي شود. اين قانون منجر به قهرماني هكتور فوبل در كلاس 125 سي سي موتورسيكلت آلمان در سال 2011 شد ، زيرا عكاسي نتوانست او و يوهان زاركو را از هم جدا كند.

ليگ راگبي
در مسابقات ليگ برتر راگبي استراليا ، ليگ ملي راگبي ، قرعه كشي امكان پذير است ، اما ابتدا مشروط به اضافه كاري امتياز طلايي است. امتياز طلايي در مورد سري State of Origin و مسابقات Four Nations نيز صدق مي كند. در ليگ راگبي در انگلستان ، قرعه كشي نيز امكان پذير است ، مانند بازيهاي ليگ ، اگر امتياز دو تيم تا پايان 80 دقيقه بازي يكسان باقي بماند ، بازي با تساوي به پايان مي رسد و به هر تيم يك امتياز در ليگ تعلق مي گيرد. نه دو تا براي برد.


برچسب: برنامه تغذيه فوتبال،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۳۷:۲۰ توسط:راتا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :