فوتبالي ورزشي فوتبالي ورزشي .

فوتبالي ورزشي

ليست پخش كنندگان ليگ 1

برنامه تغذيه فوتبال

پوشش رسانه اي

در فرانسه، Ligue de Football Professionnel قرارداد پخش انحصاري با كانال هاي تلويزيوني پريميوم، Canal+ و beIN Sports داشت. كانال اخير توسط شبكه تلويزيوني الجزيره مستقر در قطر اداره مي شود. توافق با الجزيره كه در 23 ژوئن 2011 به دست آمد، 510 ميليون يورو در چهار فصل به LFP پرداخت مي كند. پس از اعلام توافق، مشخص شد كه Canal + چهار بسته تلويزيوني را به دست آورده است، در حالي كه beIN Sports دو بسته را به دست آورده است.

در سال 2018، Mediapro سه بسته از چهار بسته اصلي حقوق رسانه LFP را براي سال‌هاي 2020-21 تا 2024 به دست آورد و تا حد زيادي جايگزين Canal+ شد. beIN Sports "لات 3" را حفظ كرد كه شامل دو مسابقه در هفته در شنبه‌ها و يكشنبه‌ها بعدازظهر است. انتظار مي رفت Mediapro يك كانال جديد براي نگهداري اين حقوق ايجاد كند. beIN Sports بعداً مجوز فرعي اين بسته را به Canal+ داد. در ژوئن 2020، Mediapro اعلام كرد كه با TF1 همكاري مي‌كند تا كانال جديد را با نام Téléfoot نامگذاري كند - يك برنامه توسعه‌يافته از برنامه طولاني مدت فوتبال TF1 به همين نام. به عنوان بخشي از توافق، Téléfoot از استعدادها و منابع TF1 استفاده خواهد كرد، با ميزبانان برنامه Grégoire Margotton و Bixente Lizarazu به عنوان تيم اصلي پخش حداقل 20 مسابقه در هر فصل.

Mediapro به دنبال مذاكره مجدد در مورد قرارداد خود به دليل تأثير مالي COVID-19، در اكتبر 2020 شروع به عدم پرداخت حقوق خود به LFP كرد. مدير عامل LFP، آرنو روگر، در اكتبر 2020 اظهار داشت كه اگر نتوانند اختلاف با Mediapro را حل كنند، ممكن است مجبور شوند يك پخش كننده جديد را دنبال كنند. در دسامبر 2020، گزارش شد كه Mediapro در حال آماده شدن براي پايان دادن به Téléfoot است، پس از اينكه موافقت كرد LFP براي دو پرداخت حق از دست رفته را جبران كند. در فوريه 2021، Canal+ به توافق موقتي دست يافت تا بسته‌هاي حقوقي را كه مدياپرو در اختيار داشت براي بقيه فصل به دست آورد و بعداً مجوز فرعي Ligue 2 را به beIN داد. Téléfoot در 8 فوريه 2021 تعطيل شد.


برچسب: برنامه تغذيه فوتبال،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۸:۱۴ توسط:راتا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :